Bokenkät

Jag hittade den här bokenkäten hos annbookworm.

Senaste bokköp:
Nattfåk, Johan Theorin. Igår faktiskt, så det är väldigt färskt.

Senaste bibblolånen:
Mina vänner har väldigt roligt åt min bacillfobi, som bla hindrar mig från att låna på biblioteket. Så det senaste var så länge sedan så jag inte ens kommer ihåg vad det var...

Senaste utlästa boken:
PS, I love you, Cecelia Ahern, för ett par veckor sedan. Jag kämpar lite med min läslust för tillfället, men hoppas läsa ut boken jag håller på med nu i veckan.

Favorittidning:
Allt i Hemmet.

Plats där jag helst läser:
I soffan. Måste bara köpa komma ihåg att köpa ny glödlampa så jag ser bättre.;)

Så sorterar jag min bokhylla:
Inte alls om jag ska utgå ifrån vad jag sett och läst på andra bokbloggar. Men böcker av samma författare står ju givetvis tillsammans, och i den ordningsföljd de getts ut.

En bok som jag minns att jag läste när jag var liten:
Jag var ju med i Disneybokklubben, så de böckerna kommer jag ihåg väldigt väl.

Vilken bok i min bokhylla har jag ägt längst:
Alla barn- och ungdomsböcker finns kvar i mitt barndomshem, så den äldsta i bokhyllan i mitt egna hem är Pappas lilla flicka, Elizabeth George.

Vad ser jag mest fram emot att läsa i vår:
Oj, den listan kan göras lång!

4 kommentarer:

Anonym sa...

*S* Så klart det finns en massa böcker att se fram emot att läsa - det är oundvikligt.

Bara Böcker sa...

Ja, så är det ju. :)

Johanna sa...

Jag hakade på och gjorde enkäten jag också!

Bara Böcker sa...

Då måste jag ju ta mig en titt!:-)