Pocket & Prassel 3.0 - paket nr 2

Så glad jag blev i fredags då jag kom hem efter jobbet och hittade en avi med ett frågetecken istället för avsändare, då visste jag ju...:-) Tack än en gång för ett toppenpaket kära bokvän! Det ska bli himla kul att än en gång få bege sig till Island - och nytt sedan förra boken är att jag fått en isländsk bekantskap. Godiset försvann ganska fort, det var ju trots allt lördag igår.;-) Korven var det en liten herre som var mycket intresserad av, men den är nog lite för stark för en sådan liten mage. Tyvärr äter jag inte korv själv, men hade jag gjort det så var ju den starka och kryddiga smaken säkert som gjord för mig.

2 kommentarer:

lena sa...

Såg att du fått boken Kvinna i grönt i ditt paket. Det var den första boken jag läste i år och den var riktigt bra.

Bara Böcker sa...

Åh, vad roligt att höra!=) Har inte hunnit börja läsa den än, men ska försöka så fort jag får en minut över.